Feb. 02, 2014

Ibland är allt så konstigt egentligen. Har lagt så mycket energi på plugget, att få färdigt en uppsats. Energin har inte räckt till något annat. Men det är väll nu man måste satsa lite extra på skolan kanske, nu när man inte har lust. Vill helst ha juni, studenten och sommar. 
Samtidigt har jag börjat samla fakta och skriva på en egen liten text, kanske orkar jag färdigställa den också. Önskar jag hade mer tid till det jag faktiskt vill göra men tydligen kommer allt annat först. 
- Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills och att du får en toppen fredag imorgon! Några planer?
Kram!

2014-02-06 @ 21:42:55
URL: http://erne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback