Amsterdam

Äntligen! Äntligen har jag lite tid över så jag kan få ur mig inlägget om Amsterdam trippen.
Och nog kan man säga att jag genast blev lite förälskad. Ja, i en stad och ja, igen! 
Amsterdam var något speciellt. Har svårt att bestämma mig för om det var folket jag reste med eller staden i sig. I och för sig låter det rätt rimligt med en blanding av dessa ting. Det är en annorlunda stad och vad man är i för stadsdel spelar stor roll i hur bekväm du känner dig. 
Något som är riktigt klart är iallafall att jag hade en toppen helg. Vi åt så god mat, vädret var dock aningen sämre, vi promenerade runt och åkte flera timmar kanalbåt. Det skrattades och för några dagar glömde vi allt som hade med Sverige och vardag att göra. Det blev en lyckad resa och det fick mig att återigen känna mig aningen levande. 
- Sofia
Fler bilder kommer dyka upp så snart som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback