en total förvirring i min hjärna.

Jag längtar efter vår och sopade gator. När man kan gå ut och gå utan att nästan slå ihjäl sig. När solen börjar värma på riktigt och blommorna börjar blomma. När träden får sina löv och alla fåglar kommer tillbaka.
Sitter i sängen och lyssnar på världens underbaraste musiklista - Springsteen, The Beatles, Paul Simon, Bob Dylan och ett helt gäng andra. Även fast det råder total förvirring i mitt ganska ointressanta liv så känns allt överdrivet bra. Antagligen bara för tillfället. Humöret kan jag inte styra, det gör lite som det känner för. Känner en stark osäkerhet när jag inte vet hur jag kommer bete mig minuten senare.
- Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback