smått om 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? yes, det gjorde jag!

Vilka länder besökte du i år? har endast varit på sverige..

Hur har ditt 2012 varit? Det har varit konstigt. Det har funnits toppar, så som sommaren och alla underbara människor jag lärt känna men sen har vi ju dalarna också. Tyvärr har det varit väldigt jobbigt. Känns som jag har sprungit i uppförsbacke hela året. 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Jag hoppas verkligen det. Vad ska jag annars se fram emot?

Blev du kär i år? Nej
 
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Kärlek, resor och mer glädje!

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 10 januari och 28 juli är de starkaste måste jag säga.

Vad är din största framgång 2012? Att jag aldrig slutade kämpa.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Var sjuk på sommarlovet, men kommer inte ihåg något mer.
 
 Bästa köpet? Nya kameran helt klart.

Vad spenderade du mest pengar på? Antagligen godis och mat.. haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja alla kväller med Érika och hölögänget. Men sen trippen till göteborg har fått mig att le så många gånger.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Dancing in the dark - Bruce Springsteen, One grain of sand - Ron Pope, sen är det säkert massa fler.

Vem har du umgåts med mest? Érika skulle jag tippa!

Bästa minnet från 2012? Bruce Springsteen & E street band konserten helt klart!

Hur många kysste du? Noll

Har du några löften inför år 2013? Skriva klart boken om Charlie.
 
Har du haft ett förhållande under 2012? Nix
 
Vad önskar du att du gjort mer? Skrattat & besökt Råsunda fler gånger.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Gråtit!

Favoritprogram på tv?
 Fotboll, AIK!

Största musikaliska upptäckten? Skulle väll vara Johnossi, of monsters and men & young the giant. 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig inget speciellt. 

Vad gjorde du på din födelsedag?  först fika hos farmorn sedan middag med släkten på mammas sida.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
 Ja det gör det.
 
Vad fick dig att må bra? Alla vänner, musiken, skriva och fotografera.

Vem saknade du?
 Oj Felicia, Anna och R, helt klart.

Det bästa du har åstadkommit i år? Kan det vara ett gäng A i betyget?

Årets bästa kommentar?  "ooooh, fireflies" - Brucan på konserten (kom inte på något annat)

När jag var som lyckligast?  I somras i göteborg i hamnen/ I somras i göteborg på Brucan konserten.

När jag mått som dåligast? där runt den 10 januari och framåt mådde jag inte speciellt bra men det vände vi sommaren dock kom det tillbaka under hösten också. Men var nog värst runt den 10 januari.

Har du förändrats i år? Jag tror det. Men hur vet jag inte. 

Är det någon som du tappat kontakten med, men hittade tillbaka till i år? Det kan man väll säga!

Är det någon du tappade kontakten med i år men vill ha tillbaka?  inte vad jag vet. 

Vem har du kommit närmast i år? Har umgåtts väldigt mycket med Frida på sista tiden!

Började du hata någon i år? Jag hatar inte.

Hur tror du nästa år kommer bli? Förhoppningsvis bättre. 

Är det något du ser framemot till nästa år? Några resor och sommaren skulle jag nog säga.

- Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback