ifall serieoman finns så är det jag.

Slängde ihop ett collage inatt när jag inte hade allt för mycket att göra. Det visar tre utav mina absoluta favorit serier. New Girl och Once Upon a Time toppar helt klart listan tätt därefter hänger The Big Bang Theory. 
Ifall jag skulle kunna byta ut mitt liv emot någon av karaktärernas så skulle jag nog välja Jess i New Girl. På något sett verkar hennes liv så annorlunda och jag har totalt fastnat för hennes karaktär. Sen att få bo med killarna vore ju helt klart super grymt. Skulle ju i och för sig inte heller tacka nej till att smida planer tillsammans med Mr Gold även kallad Rumplestiltskin. Svårt val. Att leva i Storybroke eller tillsammans med Nick, Winston och Schmidt. Ja ni hör vilken serienörd jag är. 
- Sofia

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback