dreams of

"Ovan moln och stjärnor är allt så annorlunda. Du måste finna ro med dig själv innan du finner det med någon mer. Flyg och släpp lös smärtan. Utan att ha medvetande låter du andra vara dig." - försök till att låta en gnutta poetisk.
 
Jag har haft en suvären start på lovet. Just nu sover en av dom absolut bästa vänner jag vet här bredvid mig. Här har det inte skett en enda krävande rörelse sedan i söndags när jag bosatte mig hos mor för en vecka. Till helgen kommer ännu en underbar själ hem, nämnligen min bror. Han är alldeles för mycket hemma hos sig och alldeles för lite med mig. 
Imorgon rör jag mig mot storstaden, även kallad Stockholm. Fint ska det bli.
- Sofia
Tumblr_mijh77fc9f1s5smefo1_500_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback