first

Jag har nu länge viljat börja skriva här. Men har så svårt att komma på vad jag ska skriva i första inlägget.
Jag vet inte om jag ska berätta något om mig.. Eller om jag helt enkelt ska låta er bekanta er med mig under tiden ni läser min blogg. Det är ett svårt val. Antagligen har alla läsare varit i kontakt med min förra blogg och lär då veta endel om mig.
Men ni kan läsa i menyn och få en rätt bra uppfattning om mig tror jag.
Dock finns det en heldel mörka hemligheter och annat intressant. Men så har ju alla.
 
Aja.. En kort kort sammanfattning om mig..
17 år, bor på landet, skillda föräldrar, går andra året på LBS i nypan, älskar att fotografera, AIK är endel av mitt liv, min älskade bror har nyss flyttat vilket känns gal1, släkt och vänner är allt för mig, Bruce Springsteens musik gör så att min vardag går ihop, mörker är inget för mig, jag har haft konstiga drömmar dom senaste nätterna vilket gör mig hel konstig under dagen osv osv. 
Bara fråga ifall något är oklart eller så..
Nog skrivet om mig nu iallafall. Vi hörs!
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback