När regnet slutar falla och stjärnorna börjar lysa.

Tänkte inte skriva något idag men kom fram till att jag kan göra det iallafall.
Största frågan idag, när kommer regnet sluta falla?
Annars undrar jag varför man seriöst glor sönder någon som helt oskyldigt står och väntar på bussen. Något som hände mig imorse. Jag menar.. Håll ögonen på vägen seriöst. Så ovanligt är det faktiskt inte att någon står och väntar på bussen...
Och våran bästa lärare ska sluta! Han har stått ut med alla våra klassråd och alla miljontals klagomål från oss och kommer ändå alltid in i klassrummet med ett leende. Han kommer vara saknad!
Och tror seriöst ingen annan lärare klarar av våran klass.
Men nu... Sova!
Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback