vad hände egentligen?

well, angående en utav textraderna i min bild i föregående inlägg. När vi satt och åt igår så hamnade vi i en ytterst märklig situation. Jag fick känslan av att jag på något vis var med i en Johan Falk film, jag vet jag är skadad.
När vi slagit oss ned vid ett bord insåg vi att "männen" bredvid oss var väldigt högljudda. Plötsligt försvann dessa män utan att någon av oss märk något. Det ända som var kvarlämnat var lite papper på bordet och en väska med tillhörande mössa. Efter en kort stund kom en av männen tillbaka, antar det var hans väska och mössa. Han slog sig ned vid bordet och fiskade upp en bunt med pengar ur sin ficka och började räkna. Detta fick min hjärna att gå på högvarv. Jag menar vad gjorde han egentligen där ute? Han sålde något, vad i sånnafall. Innan vi viste ordet av det så var det ett nytt gäng med män runt bordet. Två av dom stod och diskuterade lite vid sidan av. När vi tillslut bestämde oss för att gå hade endel utav det nya gänget gått ut. Eftersom jag kände att jag ville ha en tydlig story så små sneglade jag lite mot männen som gått ut. Vad jag såg var tydligt en spritflaska som skickades runt. Men antar att det även var andra affärer som pågick. För summan pengar den ena mannen tidigare hade räknat var allt förstor för att endast alkohol ska vara såld för den. 
- Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback