Huset faller isär.

Det viktigtaste för mig är att min konst betyder något. Det sägs att man ofta kan spegla en fotograf i fotografierna som fotografen tar. Kommer ni ihåg att jag pratade om att jag tagit porträttbilder? Tror ni man kan spegla mig i dessa fotografier? Jag talade även då om att jag ville bli bättre på att ta porträttfotografier och vetni? Jag kammade hem högsta betyg på bilderna! Men även denna gång med ett A i betyget så är jag inte riktigt nöjd.
Vill tacka Érika och Daniel som ställde upp som modeller även fast jag bara använde mig utav bilderna som jag tog på Daniel. 
- Sofia

Kommentarer
Postat av: Frida

Din blogg blev fin :D

Och du ska absolut vara nöjd med bilderna, du fick bra respons från klassen OCH läraren. Banka in i ditt huvud att dom faktiskt ÄR BRA! :)

Svar: Vetu? Du är en så sjukligt bra kompis och jag är så otroligt glad att jag lärt känna dig!! :)
Sofia Bergholm

2012-12-22 @ 09:32:53
URL: http://www.fmarklind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback